Надсилання Новою Поштою кожен день!
Армеец
Зателефонуйте Нам
+38 (095) 501-55-41 +38 (096) 971-32-91
Напишіть Нам
armeec.voentorg@gmail.com
Графік роботи
Пн-Пт: 09:00-17:00
Сб-Нд: 10:00-17:00
каталог товарів
Меню Армеец
Избранное

Гарантії

ЯКА ГАРАНТІЯ НАДАЄТЬСЯ НА ТОВАР?

ОБМІН І ПОВЕРНЕННЯ

  1. Гарантія магазину розповсюджується на весь асортимент товарів – 30 днів. Якщо куплений товар не підійшов за розміром або з інших причин (тобто має заводські дефекти), ви можете повернути або обміняти його протягом 14 днів з моменту продажу, не більше. При обміні чи поверненні покупки необхідно мати при собі чек, на товарі повинні бути збережені всі бирки, упаковка має бути цілою. Якщо ж це взуття чи одяг – речі не повинні бути ношеними.
  2. Гарантія виробника (торгова марка ARM-TEC) – 30 днів. Гарантійне обслуговування від виробника (тобто обмін/повернення/ремонт) здійснюється протягом 14 днів з моменту покупки, у тому випадку, якщо всі бирки збережені і є чек.

ХТО НЕСЕ ВИТРАТИ ДОСТАВКИ, ЯКЩО ТОВАР НЕ ПІДІЙШОВ, ЙОГО ПОТРІБНО ЗМІНЯТИ ЧИ ПОВЕРНУТИ?

  1. Зворотну доставку здійснює та оплачує покупець, з можливістю обміну та повернення.

НА ПІДСТАВИ ЧОГО ЗДІЙСНЮЄТЬСЯ ОБМІН, ПОВЕРНЕННЯ, КОМПЕНСАЦІЯ ВАРТОСТІ ТОВАРУ?

  1. Закон України «Про захист прав споживачів» у його редакції, ухваленій на день купівлі товару.

ЯК ОЗНАЙОМИТИСЯ З ТОВАРОМ, ЩОБ ВІН ПІДЛЯГАВ ОБМІНУ ЧИ ПОВЕРНЕННЮ?

  1. При ознайомленні з товаром (в умовах доставки або купівлі разом з упаковкою) не можна псувати фірмову упаковку механічним способом тобто рвати, різати, деформувати тощо, в місцях, не призначених для розтину.
  2. Взуття та одяг не можна піддавати вуличному носінню, оскільки вони можуть втратити товарний вигляд через пил, бруд.
  3. Якщо при покупці ви не впевнені у розмірі товару – не видаляйте жодних бірок та зберігайте чек протягом 14 днів з моменту покупки. Те саме стосується фірмової упаковки.
  4. Протягом усього гарантійного строку повернення та обміну (14 днів з моменту покупки) зберігайте чек. Також всі бирки на товарі повинні залишатися в цілісності та безпеці.
  5. Якщо всі вимоги дотримані, операція з обміну товару чи повернення грошей можлива у найкоротший термін.

ЩО МЕНІ РОБИТИ, ЯКЩО Я ХОЧУ ПОВЕРНУТИ ЧИ ОБМІНЯТИ ТОВАР?

  1. Вам необхідно зв'язатися з менеджером за телефоном +38(096) 971 32 91, +38(095) 501 55 41 для подальших інструкцій.
  2. Якщо покупка була здійснена доставкою, згідно з інструкціями менеджера, відправити товар назад до магазину.
  3. Після отримання та вивчення товару в магазині з вами зв'яжеться менеджер, уточнивши питання обміну чи повернення вартості. Обмін старим товаром нового можливе лише після отримання вихідного товару на магазин.
  4. Компенсація вартості товару за гарантією магазину здійснюється протягом 14 днів.


Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 19 березня 1994 р. № 172 Про реалізацію окремих положень Закону України «Про захист прав споживачів», затверджено перелік товарів належної якості, що не підлягають обміну (поверненню).

   До товарів, які не підлягають обміну або поверненню відносяться:

  1. Рукавички;
  2. Білизна натільна;
  3. Панчішно-шкарпеткові вироби;
  4. Зубні щітки;
  5. Апарати для гоління;
  6. Помазки для гоління;
  7. Гребінці, гребні та щітки масажні;
  8. Товари в аерозольній упаковці;
  9. Друковані видання;
  10. Ортопедичні та силіконові вироби (устілки, підпятники і т. д.);
  11. Товари сан. гігієни та особистого користування.  

Згідно статті 9 Закону України «Про захист прав  споживачів» передбачено право споживача обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний, якщо куплений товар не підійшов за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути використаний за призначенням.

Обмін або повернення товару можливе протягом 14 днів без урахування дня покупки, якщо триваліший термін обміну або повернення товару не було оголошено продавцем. Обмін або повернення товару проводиться, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вид, споживчі властивості, пломби, ярлики та розрахунковий документ, виданий продавцем разом з товаром. Якщо на момент обміну або повернення потрібного товару немає у продажу, споживач має право розірвати договір купівлі – продажу та повернути товар та одержати назад гроші.

Армієць © 2024.
Онлайн курсы IT