Гарантія магазину розповсюджується на весь асортимент товарів – 30 днів. Якщо куплений товар не підійшов за розміром або з інших причин (тобто має заводські дефекти), ви можете повернути або обміняти його протягом 14 днів з моменту продажу, не більше. При обміні чи поверненні покупки необхідно мати при собі чек, на товарі повинні бути збережені всі бирки, упаковка має бути цілою. Якщо ж це взуття чи одяг – речі не повинні бути ношеними.
Гарантія виробника (торгова марка ARM-TEC) – 30 днів. Гарантійне обслуговування від виробника (тобто обмін/повернення/ремонт) здійснюється протягом 14 днів з моменту покупки, у тому випадку, якщо всі бирки збережені і є чек.
ХТО НЕСЕ ВИТРАТИ ДОСТАВКИ, ЯКЩО ТОВАР НЕ ПІДІЙШОВ, ЙОГО ПОТРІБНО ЗМІНЯТИ ЧИ ПОВЕРНУТИ?
Зворотну доставку здійснює та оплачує покупець, з можливістю обміну та повернення.
НА ПІДСТАВИ ЧОГО ЗДІЙСНЮЄТЬСЯ ОБМІН, ПОВЕРНЕННЯ, КОМПЕНСАЦІЯ ВАРТОСТІ ТОВАРУ?
Закон України «Про захист прав споживачів» у його редакції, ухваленій на день купівлі товару.
Як ознайомитися з товаром, щоб він підлягав обміну чи поверненню?
При ознайомленні з товаром (в умовах доставки або купівлі разом з упаковкою) не можна псувати фірмову упаковку механічним способом тобто рвати, різати, деформувати тощо, в місцях, не призначених для розтину.
Взуття та одяг не можна піддавати вуличному носінню, оскільки вони можуть втратити товарний вигляд через пил, бруд.
Якщо при покупці ви не впевнені у розмірі товару – не видаляйте жодних бірок та зберігайте чек протягом 14 днів з моменту покупки. Те саме стосується фірмової упаковки.
Протягом усього гарантійного строку повернення та обміну (14 днів з моменту покупки) зберігайте чек. Також всі бирки на товарі повинні залишатися в цілісності та безпеці.
Якщо всі вимоги дотримані, операція з обміну товару чи повернення грошей можлива у найкоротший термін.
ЩО МЕНІ РОБИТИ, ЯКЩО Я ХОЧУ ПОВЕРНУТИ ЧИ ОБМІНЯТИ ТОВАР?
Вам необхідно зв'язатися з менеджером за телефоном +38(096) 971 32 91, +38(095) 501 55 41 для подальших інструкцій.
Якщо покупка була здійснена доставкою, згідно з інструкціями менеджера, відправити товар назад до магазину.
Після отримання та вивчення товару в магазині з вами зв'яжеться менеджер, уточнивши питання обміну чи повернення вартості. Обмін старим товаром нового можливе лише після отримання вихідного товару на магазин.
Компенсація вартості товару за гарантією магазину здійснюється протягом 14 днів.